REACTING TO THE VLOG SQUAD'S CRINGEY VINES! ft TRISHA PAYTAS


Josh Peck
Josh Peck

Obviously this was shot a few days before I had mah baby boy! Love you guys, thanks for watching!

Vor 13 Tage
Griffin Besse
Griffin Besse

Josh Peck Red Dawn was probably my favorite film your in

Vor Tag
Daniel Wilson
Daniel Wilson

Josh Peck I

Vor 7 Tage
Rebecca Wechter
Rebecca Wechter

its crazy like I watched Drake and Josh as a kid and now I watch you on youtube and like know you as a person, honestly like big public figure in my life

Vor 9 Tage
Morgan Rodden
Morgan Rodden

Hey Josh, Hope the baby is doing well! I could only imagine you being a great father throughout the ups and downs all parents go through, Wishing the three of you the best on your new little family. I hope both of you are enjoying being parents! Sleep when you can!

Vor 10 Tage
crissy dumeny
crissy dumeny

Omg Pete he needs to be on here

Vor Stunde
Anna M
Anna M

Whether life is short or long, flirting is fun (whether you’re single or taken)

Vor Stunde
Mikayla Vourlitis
Mikayla Vourlitis

Trish is part of the rosefam ❤️

Vor 7 Stunden
Calli Recker
Calli Recker

Hell yeah come to Cedar Rapids, Iowa! Im from a town an hour away :)

Vor Tag
Diana P.
Diana P.

best duo

Vor Tag
Catrena Lawwell
Catrena Lawwell

Yaaaaassss 7000 dollaaarss

Vor Tag
Taylor
Taylor

Trisha saying channon rose and Amber walter in the same sentence 😅😅😅

Vor 2 Tage
Taylor
Taylor

9:57 I thought she said minor 😨

Vor 2 Tage
Micaela G
Micaela G

I hate Monetized videos because there so many adds!!! I got like six with this video... demonetized is where its at because I don't get interrupted every 5 seconds ( obviously just kidding;not cool to encourage lost revenue for a person) :)

Vor 2 Tage
Grace Gattuso
Grace Gattuso

It’s spherical... SPHERICAL! Does anybody remember that episode lol

Vor 3 Tage
ALIXIE
ALIXIE

Omggg I also had a dream I was marrying Marilyn Manson omg Trish and I are dream twins

Vor 3 Tage
Tri Hard
Tri Hard

Josh and trish have good chemistry on camera

Vor 3 Tage
Isla Gurney
Isla Gurney

Trisha talking about how she likes a guy who looks a bit like he's dying I'M NOT THE ONLY ONE

Vor 4 Tage
Valerie Ashley
Valerie Ashley

I thoroughly enjoyed this video, you two need a show. Too cute

Vor 4 Tage
Courtney Paige
Courtney Paige

I love how even Josh makes videos at davids house.

Vor 4 Tage
perrywinklepanda05
perrywinklepanda05

is anyone else going to appreciate how dope trisha's shirt is? just me? ok. IT'S DOPE!!!!

Vor 4 Tage
Paris Noel
Paris Noel

So y’all not going to say nothing about filming in David’s house

Vor 4 Tage
Wanda Siverio
Wanda Siverio

The end shot looks like the start of a porn I would watch way to many times.

Vor 4 Tage
candy canepop
candy canepop

When you watch one josh video and you get drake and jash in your recomendations

Vor 4 Tage
Papacam 1030
Papacam 1030

Okay this girl is hard to look at , she looks like she has sooo much plastic surgery

Vor 4 Tage
MsRosemassacre
MsRosemassacre

Is that Nikocado Avocado?

Vor 5 Tage
Monique MoMo
Monique MoMo

Trish looks stunning in this video

Vor 5 Tage
Meghan Ackerman
Meghan Ackerman

i need to know where she got that shirt

Vor 5 Tage
MOMMY OF TWO
MOMMY OF TWO

Love you two together!!! ❤️

Vor 5 Tage
Jegdnn Mehdicfn
Jegdnn Mehdicfn

Josh you do have a boss! DAVID😂😂😂😂😂

Vor 5 Tage
Kori White
Kori White

People underestimate Trish, she is a business woman, created an empire, and Josh is simply awesome himself! He inspired me to lose weight! So down to earth too! GREAT Collab!!!!

Vor 5 Tage
JustAFan
JustAFan

5:04 somebody walked in

Vor 5 Tage
Kasumi Rupert
Kasumi Rupert

WAIT I LIVE IN CEDAR RAPIDS PLEASE COME HERE 😍😍

Vor 5 Tage
Anna L
Anna L

Did he just say he was coming to Cedar Rapids?! wtf that's where I live... Um whats going on

Vor 6 Tage
FoxxerDoodle Gameplays
FoxxerDoodle Gameplays

Next video *meeting Obama! * I actually hope so though lol.

Vor 6 Tage
mellisa jimenez
mellisa jimenez

You should react to the Drake and Josh parody!!!

Vor 6 Tage
Team Executive
Team Executive

Road to 1k subs guys help me out!

Vor 6 Tage
Layla Smith
Layla Smith

You and Trish are so chill and silly 🙂

Vor 6 Tage
Melyzae Torres
Melyzae Torres

A collab I didn’t think I needed.

Vor 6 Tage
tay and bri
tay and bri

Ha trish "deadass, bible I don't know what they say"

Vor 6 Tage
purplechicken86
purplechicken86

13:56 somebody hasn't watched a "vines to cure depression" compilation...

Vor 6 Tage
Christy Fielding
Christy Fielding

Josh is the cutest, sweetest man ever! Husband goals for sure. 😍

Vor 6 Tage
Carina H
Carina H

why did it look like they were about to kiss at 9:00 lmao

Vor 6 Tage
Kate Rossnick
Kate Rossnick

josh should be a rapper i feel like he has such a good voice for it and he could make such sick music

Vor 6 Tage
Rachel Amato
Rachel Amato

She said I’m sure i make sum ppl cringe - bitch u make every one cringe

Vor 6 Tage
Sofie Hisle
Sofie Hisle

There is someone in the back round😅😅😅

Vor 6 Tage
Esther Dyer
Esther Dyer

wow @ 9:18 u got my sub and bell notification it hit me in the kokoro

Vor 6 Tage
Tessa Lewis
Tessa Lewis

I feel trish on the laughing thing

Vor 7 Tage
Debbie Forsythe
Debbie Forsythe

Of you are still have her on your show you are cut from.my list.

Vor 7 Tage
Megan Emily
Megan Emily

I have been waiting for a video where josh references Red Dawn for so long!!!!

Vor 7 Tage
Madyson Reed
Madyson Reed

I feel like Obama could teach us shit

Vor 7 Tage
KAYLEEE & ARNELL
KAYLEEE & ARNELL

Subscribe to my channel ‼️‼️❤️

Vor 7 Tage
Green ASMR
Green ASMR

Is anyone else just trying to figure out exactly what Trisha's shirt says?

Vor 7 Tage
Noah Flores
Noah Flores

i love you

Vor 7 Tage
Asian Corndog
Asian Corndog

999k views omg

Vor 7 Tage
Mikayla Bilotta
Mikayla Bilotta

That person walking at 5:02 freaked me out ... was that todd?

Vor 7 Tage
Luna Xz
Luna Xz

Just Have A Divorce And Date Her Already😂

Vor 7 Tage
ava deluca
ava deluca

I love how they’re filming in David’s house

Vor 7 Tage
witch.kitty. freya
witch.kitty. freya

Yay! More Trisha. 💖

Vor 7 Tage
Deyonna Finley
Deyonna Finley

I’m a new YouTuber!!! I would love if you all checked out my most recent video!

Vor 7 Tage
sansaery
sansaery

josh thinking lele pons and king bach were the peak of vine is the true cringe

Vor 7 Tage
felicia castiglione
felicia castiglione

I love her shirt I am obsessed with Hamilton

Vor 7 Tage
Katey Pettit
Katey Pettit

LOL she said she watches amber Walters 😂😂💀 if you know, YOU KNOW 💀💀

Vor 7 Tage
brittany cullen
brittany cullen

Fucking love Channing Rose❤️❤️

Vor 7 Tage
Kristy Payne
Kristy Payne

Wow I really can’t understand why people like to be around Trisha so much. Yes she can be funny but her Constant touching of her hair and her vocal fry voice and just how cringe she is ruins it all for me and so many people. If she would cut all that out and just be funny I think people would enjoy her so much more

Vor 7 Tage
Leanna Davis
Leanna Davis

They seem like the most genuine, humble, good hearted people to ever bless my YouTube screen ❤ love it. Such a heart warming feeling just being in this virtual presence

Vor 7 Tage
Big Kat Yo!
Big Kat Yo!

The reason they do not respond is because her tits are so weird looking her nipples literally point to the sky. whoever did those needs to have their license taken away!

Vor 7 Tage
Lowkey Big Li
Lowkey Big Li

Actually crazy disrespectful to the true famous vines. The last time I checked, none of Josh Peck's vines are in any old vine compilations. Not even my video, but vine was incredible with out mainstream actors getting involved. http://www.youtube.com/watch?v=qCRmtiYlK1U

Vor 7 Tage
Lowkey Big Li
Lowkey Big Li

First Vine compilation on the list. No Josh Peck...interesting http://www.youtube.com/watch?v=hBsP1N89pYU

Vor 7 Tage
Lowkey Big Li
Lowkey Big Li

5:05

Vor 7 Tage
Caley Blythe
Caley Blythe

Josh is one of the only people in the group that doesn't treat Trish like shes crazy and stupid therefor shes comfortable around him and can thrive.

Vor 7 Tage
Misha
Misha

Come on man - DONT put an add in it before sh''t even happens - f u

Vor 7 Tage
Louis Amore
Louis Amore

WTF IS that thing

Vor 7 Tage
aliengang
aliengang

That hug at the end was everything

Vor 7 Tage
Sara Roach
Sara Roach

21:19

Vor 7 Tage
Joshua jamil james
Joshua jamil james

These video is soooooooooo boring

Vor 7 Tage
Eda Ö
Eda Ö

You can have so many fun conversations with trisha thoughhh. She’s a great conversation holder and keeps it fun

Vor 7 Tage
WhiteAnime
WhiteAnime

I was laughing at all the vines...

Vor 7 Tage
Gold Coastal
Gold Coastal

Josh one of best vloggers in the game he understands everything it's amazing good work Josh

Vor 8 Tage
Genny Mock
Genny Mock

Trish! Introduce Josh to Colleen so the babies can be best friends!!

Vor 8 Tage
SENSITIVE KNEECAPS
SENSITIVE KNEECAPS

Just filming in David’s house casual stuff

Vor 8 Tage
Progress
Progress

definitely the other way around when you said professional viners made good ones and random ones weren’t. any vine people still quote isn’t some scripted one

Vor 8 Tage
First Choice
First Choice

WTH happened to Trisha Paytas? as a white guy i have to admit white girls age so badly. They look like crack w***re's without make up after 25 .

Vor 8 Tage
saydeelulu
saydeelulu

I love her lmfaooo

Vor 8 Tage
Broccoli Yes
Broccoli Yes

Josh... honey I think the baby is making u delusional. We DONT stan Lele Pons.

Vor 8 Tage
Mariah Frausto
Mariah Frausto

Trish watches channon rose 😭💗

Vor 8 Tage
Ethan Thomas
Ethan Thomas

Her face!!!!

Vor 8 Tage
Coach Dougal
Coach Dougal

Josh's armpits are so fucking gross lmao

Vor 8 Tage
The One Cornelia
The One Cornelia

I love you Trisha! You are such a pure soul

Vor 8 Tage
Danielle Love
Danielle Love

Literally obsessed with this friendship. Out of everyone I've ever seen collab with her you're the sweetest, most genuine, like honestly care about her and what she has to say. ❤️😍

Vor 8 Tage
oof
oof

fuck lele

Vor 8 Tage
SkyLikesDragons
SkyLikesDragons

Loli

Vor 8 Tage
Katie Shannon
Katie Shannon

trisha and lele beef?

Vor 8 Tage
Bella staropoli
Bella staropoli

he did not age well

Vor 8 Tage
Samoht Zerep
Samoht Zerep

Its spherical

Vor 8 Tage
Taylor Amsbury
Taylor Amsbury

im gonna asume that your wife doesnt get mad that you say for example that trisha has a big butt idk that wouldn't make me mad if my husband did that but most girls would and i think thats rlly good

Vor 8 Tage
Free Lyrics
Free Lyrics

Trish can’t have babies

Vor 8 Tage
Bella
Bella

*That necklace wasn't 7K LMFAO **#LIAR** 😂*

Vor 8 Tage
Matilda Sullivan
Matilda Sullivan

this was a feel good video thanks

Vor 8 Tage
Jami Fairchild
Jami Fairchild

They do know he died right like he didn't just talk of the side of the planet

Vor 8 Tage
Isabella Snyder
Isabella Snyder

Hi josh

Vor 8 Tage
Isabella Snyder
Isabella Snyder

Hi David

Vor 8 Tage
Chelsey Pecina
Chelsey Pecina

this is such a good video.. makes me want to be yall's friends.

Vor 8 Tage
nTV
nTV

No wonder vine died 😂

Vor 8 Tage
Nancy Perkins
Nancy Perkins

Josh needs to be petty and send the clip of him and Trisha talking about Pete Davidson to his dms

Vor 8 Tage
Nathan Tisdale
Nathan Tisdale

Trisha can't say vine is cringey. Doesn't she do TikTok hahahah

Vor 8 Tage

Nächstes Video